Klantenservice & ondersteuning

Veruit de meesten van onze klanten maken al jaren gebruik van onze software. Vaak zien we dat zij meer dan een pakket van ons gebruiken. Als een van de voornaamste redenen om bij ons te blijven komen, is de goede, snelle service die we leveren. 

  • Nieuwe klanten krijgen standaard een workshop aangeboden. Waarin zij onder deskundige begeleiding op verkenning gaan door het programma. 
     
  • Bij de oplevering wordt instructiedocument ter beschikking gesteld. Dit documente wordt doorgaans gebruikt als naslagwerk. 
     
  • U krijgt toegang tot onze online kennisbank. Deze is 24 uur per dag, 7 dagen per week te bezoeken.  
     
  • Wij monitoren continu of uw website bereikbaar is en realiseren daarmee altijd een extreem hoge uptime.
     
  • VBVV werkt via een browser. Het kan voorkomen dat een functionaliteit na een update van Chrome, IE of Firefox niet meer optimaal werkt. In zo'n geval bieden wij snel en adequaat technisch support. Dit is onderdeel van gebruikerslicentie.

 

Maatwerk:  

Als uw organisatie meer of een andere vorm van support wil, is dat mogelijk. Neem contact met ons op! Want als u weet wat u wilt, zorgen wij voor een passend antwoord.